چگونه می توانم اضطراب امتحان را در برخی از دانش آموزان دخترانه کلاس پنجم کاهش دهم؟
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه اقدام پژوهی با موضوع : چگونه می توانم اضطراب امتحان را در برخی از دانش آموزان دخترانه کلاس پنجم کاهش دهم؟ می باشد که با فرمت ورد در 6 صفحه نگارش شده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
مقدمه
اضطراب اختلالی است که می تواند گاه موجب بروز عدم تحرک در خانواده شود . اضطراب امتحان نوعی ناآرامیو تشویش است که به علت نگرانی و ترس در حین، قبل و بعد از امتحان تجربه میشود. معمولاً همه اضطراب را تجربه میکنند ولی برخی از دانش آموزان ، در مییابند که اضطراب به حدی در یادگیری و امتحانات آنها دخالت میکند که نمراتشان را جداً تحت تأثیر قرار میدهد.»
در بین اعصار و قرن ها ، قرن 17 قرن روشنگری ، قرن 18 قرن منطق ، قرن 19 قرن صنعت و قرن 20 قرن مدیریت و ارتباط و قرن استرس و اضطراب و نابسامانی های عصبی است . بر اساس برآورد پژوهش گران ، سالانه حدود ده میلیون دانش آموز، اضطراب امتحان را تجربه می کنند ؛ و برای % 25 این عده اضطراب فلج کننده است و با افزایش سن میزان آن افزایش می یابد . نتایج به دست آمده در نتیجه ی تفاوت های جنسی نشان داده است که دختران مضطرب تر از پسران هستند .
حدود 16 سال سابقه خدمتی دارم . مدت 11 سال در روستاهای شهرستان بهار و 5 سال است که در شهر و در یکی از دبستانهای این شهرستان ، یعنی دبستان دخترانه حضرت زهرا (س) مشغول به خدمت می باشم. کلاسی که من در آن تدریس می کنم پنجم الف» نام دارد. 23 نفر دانش آموز دارم . آنها را در پنج گروه 4 نفره و یک گروه 3 نفره تقسیم بندی کرده ام . گروه ها و سرگروه ها در هر هفته به طور دائم تعویض می شوند .
مقدمه
1_توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله
2_ گردآوری اطلاعات (شواهد1)
3_ تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
4_ انتخاب راه جدید به صورت موقت
5_اجرای طرح جدید و نظارت بر آن
6_گردآوری اطلاعات (شواهد2)
7_ ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن
8_ نتایج
ارائه چند پیشنهاد
درباره این سایت